Dzięki cookies korzystanie ze strony jest szybsze i łatwiejsze. Przestrzegamy RODO. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

  OK

Zwroty, reklamacje, wymiany

ZWROTY, WYMIANY

  • Prosimy o wypełnienie Formularza (pobierz w .doc lub .pdf) i dołączenie go do przesyłki.

Hurtownia przyjmuje zwroty towaru zakupionego w Hurtowni do 14 dni od otrzymania przesyłki.

  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.
  • Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  • Procedura zwrotu nie dotyczy towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dokument dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nie uwzględnienia zwrotu towaru.

REKLAMACJE

  • Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  • Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  • Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  • Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie się produktu
    • uszkodzenia mechaniczne
    • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    • odbarwienia
    • przemoczenia