Dzięki cookies korzystanie ze strony jest szybsze i łatwiejsze. Przestrzegamy RODO. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

  OK

Zwroty, reklamacje, wymiany

ZWROTY, WYMIANY

  • Prosimy o wypełnienie Formularza (pobierz w .doc lub .pdf) i dołączenie go do przesyłki.

1. Hurtownia przyjmuje zwroty towaru zakupionego w Hurtowni do 14 dni od otrzymania przesyłki.
2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.
3. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
4. Procedura zwrotu nie dotyczy towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera.
6. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dokument dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
8. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nie uwzględnienia zwrotu towaru.

REKLAMACJE

1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
3. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.


Reklamacji nie podlegają:

a) naturalne zużywanie się produktu
b) uszkodzenia mechaniczne
c) wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
d) odbarwienia
e) przemoczenia