Minimum logistyczne od 400 zł brutto.

Reklamacje, zwroty, wymiany

  • Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura)
  • Prosimy o wypełnienie Formularza (pobierz w .doc lub .pdf) i dołączenie go do przesyłki.

REKLAMACJE

1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.

2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

3. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

4. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

Reklamacji nie podlegają:

a) naturalne zużywanie się produktu
b) uszkodzenia mechaniczne
c) wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
d) odbarwienia
e) przemoczenia

ZWROTY, WYMIANY

Masz prawo zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny zwrotu, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”.

1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, zabezpieczone oraz kompletne.

2. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

3. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

4. Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dokument dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.




Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

Wprowadzając i zatwierdzając swoje dane wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera na zasadach określonych w .

O nas
Prowadzimy sprzedaż hurtową naszych produktów dla hurtowni i sklepów zielarskich. Posiadamy towar w dużych ilościach w naszym magazynie, możemy także sprowadzić wybrane produkty na zamówienie. Naszą markę budujemy nieprzerwanie od kilkunastu lat. Zaufało nam już wielu klientów, z którymi prowadzimy stałą współpracę. Jesteśmy doceniani za najwyższą jakość produktów, którą regularnie sprawdzamy w naszym laboratorium i dostosowujemy do wymagań klientów, szybkie terminy realizacji, dobry kontakt z klientami oraz gotowość do pomocy i udzielenia porady.
Kontakt
Mail

Email
hurt@nanga.pl


tel:+48 530 253 777
Czynne pon-pt 9:00 - 16:00

Obserwuj nas

© Nanga.pl 2025. All Right Reserved.
e-commerce platform by

Metody dostawy
InPost
GLS
DPD
Metody płatności
Visa
MasterCard
Przelewy24
BLIK
PayPal
more